Bondi Junction 2.0 - Reisverslag uit Bondi, Australië van Freek Haarlem - WaarBenJij.nu Bondi Junction 2.0 - Reisverslag uit Bondi, Australië van Freek Haarlem - WaarBenJij.nu

Bondi Junction 2.0

Door: Freek

Blijf op de hoogte en volg Freek

08 November 2013 | Australië, Bondi

Even een korte update vanuit Bondi, we zitten alweer 2 weken in ons studentenhuisje, wat nog steeds goed bevalt (we hebben onze eigen kamer haha) en we zijn ook op de helft, want over 2 weken gaan we weer door! We hebben een campervan gehuurd om via the Dutch Shop (winkel in Sydney waar je kroketten kunt kopen, we houden het nu al niet meer uit zonder), de Blue Mountains, Canberra en Adelaide naar Melbourne te gaan rijden, en in die laatste blijven we dan om daar te kijken en (hopelijk) te gaan werken! Het weer is nog altijd goed, vandaag weer een fantastische 31 graden, alleen voor morgen wordt wel regen voorspeld dus we krijgen heus wel een beetje mee van wat jullie doormaken ;) Ik heb ook wat foto's geupload van Sydney en omgeving, misschien leuk om een impressie te krijgen van de stad en de natuur! Even aankijken of ik op onze mini roadtrip ook internet heb, zo ja kan ik weer wat posten! Groetjes!

• 08 November 2013 - 08:36

Jacq:

hai lieverd
    Leuk je verhalen en mooi die foto"s!!
    Komisch dat je nu zo.'n zin hebt in kroketten (zo vaak at je die niet) Dat zal toch ook wel een beetje de behoefte aan het bekende zijn:) Mooi om te beleven in ieder geval!
    over twee wakwn zal alles ook heel anders worden, dan worden jullie reizigers, nu wonen julie op kamers in Sydney. Spannend allemaal! fijn dat jullie het naar je zin hebben!
    Kuzzzz van je moes

• 12 November 2013 - 13:42

Yvon:

Hoi Freek
    Leuk om de foto's te zien.
    Mooi zeg daar aan de kust.
    Grappig om te lezen dat je Nederlandse kroketten lekker vindt.
    Dadelijk kan je ook boerenkool en hutspot kopen daar.
    Geniet nog even van je eigen kamertje.
    Straks stoer op reis met de rijdende woning.

Groten Yvon

• 04 December 2013 - 08:57

Herma:

Hoi Freek,
    Leuk dat jullie het naar je zin hebben!
    En straks weer door met een soort camper neem ik aan?!
    En mooi weer lees ik, hier koud bah.

Al een goede kapper gevonden ha ha?!

Groetjes Herma