Settled down (under) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Freek Haarlem - WaarBenJij.nu Settled down (under) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Freek Haarlem - WaarBenJij.nu

Settled down (under)

Door: Freek

Blijf op de hoogte en volg Freek

27 Januari 2014 | Australië, Melbourne

Alweer bijna februari en over een week alweer 2 maanden in Melbourne! We zijn nu beiden aan het werk en zijn al een beetje gesettled in de stad van vier miljoen ozzies. Nu ervaren we hoe ze leven: in je middagpauze een biertje drinken is heel gewoon, sport wordt heel serieus genomen maar de supporters van de verschillende clubs zitten wél naast elkaar verspreid door het stadion, je werkt om te leven en zeker niet andersom, daarom ga je waar je de kans ziet uit eten, maar je houdt het gezond want je wilt er natuurlijk goed uit zien op je surfboard.

Ja, dat leven bevalt goed. Zeker omdat het samen gaat met een zonnige 30 graden. Het werk gaat nog niet helemaal hoe we het uiteindelijk willen zien, maar we hebben werk en we kunnen lekker genieten en ook nog sparen, dus we mogen niet klagen. Ik begin me nu ook bezig te houden met studeren als ik terug ben en we kijken rustig naar wat we willen doen na Melbourne. Een vriend van ons uit Nederland wil langs komen, dus we kijken naar hoe dat voor ons alledrie goed uit zou komen, dus we zullen zien hoe het loopt!

• 27 Januari 2014 - 19:42

Jacq:

Leuk weer een update!! (alhoewel ik gelukkig al wel op de hoogte ben van het reilen en zeilen in Melbourne:)
    Hoe dan ook altijd fijn om weer van je te horen!!
    Kuzzz van je moes

• 22 Februari 2014 - 09:42

Marga Okkerman:

Hoi Freek. Ik heb net je verhalen van de afgelopen maanden gelezen. Wat een ander leven hebben jullie daar; leuk om te lezen! Gelukkig hebben jullie werk want het zou wel zuur zijn om dit avontuur vanwege geldproblemen voortijdig te moeten onderbreken. Nog heel veel plezier de laatste maanden in Australie! Marga