Bijna zover! - Reisverslag uit Voorthuizen, Nederland van Freek Haarlem - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Voorthuizen, Nederland van Freek Haarlem - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Door: Freek

Blijf op de hoogte en volg Freek

12 Oktober 2013 | Nederland, Voorthuizen

Nog twee nachtjes en dan is het zover, het avontuur gaat beginnen! Maandagochtend vliegen Rowan en ik om 11.15 richting Singapore, waar we lokale tijd in de ochtend landen om vervolgens na een dagje rondwandelen in deze metropool 's avonds door te vliegen naar Sydney.

Ik heb op aanraden van mijn lieve tante en nichtje dit reisblog aangemaakt, voor de wat meer uitgebreide persoonlijke verhalen naast de posts op Facebook. Als het goed is kan ik reisverslagen met foto's toevoegen en kunnen jullie als jullie dat leuk vinden reageren. We zullen het allemaal wel zien ;)

• 12 Oktober 2013 - 15:01

Mam:

Leuk jongen! Fijn dat we je nu kunnen volgen:) Kuzzzz

• 12 Oktober 2013 - 20:02

Jeanet:

Maak n mooie reis mannen! T lijkt me een geweldige ervaring, go for it!

• 19 Oktober 2013 - 21:49

Evelien:

Hey Freek,
    Wat leuk om te lezen. Fijn dat jullie vlucht goed gegaan is en dat jullie nu al enorm aan t genieten zijn.
    Super!!

Geef je de kangoeroes een knuffel van ons?