Eerste dagen - Reisverslag uit Manly, Australië van Freek Haarlem - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Manly, Australië van Freek Haarlem - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: Freek

Blijf op de hoogte en volg Freek

18 Oktober 2013 | Australië, Manly

De eerste daagjes Australië zitten erop! Na een vlucht van 13 uur in Sinapore aangekomen te zijn hebben we even op het vliegveld gekeken, dat een vlindertuin, glijbaan van 5 verdiepingen hoog en tropisch zwembad heeft. Toch ook de stad in geweest, wat je het best kunt omschrijven als een metropool gebouwd in een regenwoud. Wel heel erg leuk, naar grote gebouwen gekeken en Chinatown bezocht. Daarna doorgevlogen naar Sydney, waar het leven zeer aangenaam is. Heel erg goed weer, maar niet zo vochtig als Singapore. De mensen zijn heel laid back, je ziet veel jongens die gaan surfen voor hun werk en 's avonds zijn alle barretjes open waar dan alle leeftijden bij elkaar komen om een biertje te drinken, ook doordeweeks. Gister was er een pingpongtoernooi, waar een langharige skater tegen een zakenman in pak staat te spelen. We gaan voor vanavond een ander hostel zoeken, om een beetje af te wisselen en omdat andere goedkoper zijn ;) Ook wat vaker in het centrum van Sydney kijken, kan ik daarde volgende keer over schrijven. Groetjes uit Down Under XX

• 19 Oktober 2013 - 12:40

Jacq:

Hoi Freek, kan het zijn dat wij ons nog niet aangemeld hadden (heb ik nu maar even gedaan) dat we daarom geen berichtje kregen dat je iets op je blog gezet hebt??
    Fijn dat we net even ge- face-timed hebben:)
    Veel plezier daar Kuzzzzz

• 20 Oktober 2013 - 18:42

Wilma:

hoi Freek, ik ben een Hooge Burch vriendin van je moeder. En hoorde van je reis door Australië, heel veel plezier op dit grote avontuur. Ik vind het leuk om je te volgen en je verhalen te lezen.

• 21 Oktober 2013 - 12:41

Marga:

Hi Freek. Oei wat zou ik nu ook graag in Australie zijn. Klinkt heerlijk zomers en relaxt itt onze stormachtige herfst. Leuk om je zo te volgen via deze blog. Geniet ervan en ook groetjes van Hans, Imke en Jorrit die zich bezighouden met de saaie/ gewone dingen van het leven werk, tentamenweek en proefwerkweek.. X Marga

• 21 Oktober 2013 - 19:05

Jacq:

hee jongen,, ik krijg nu je mailtje binnen......via de kpn server (dus dat was het euvel waarschijnlijk). Gezellig zo al die berichtjes:) Kan ik dubbel meegenieten! Kuzzz